СМИ Першотравенска     Колись маючи Донецьку прописку, на сьогодні «34 канал» знайшов собі притулок у Дніпропетровську. Може через те, що «34 канал» важко назвати центральним, ані служба безпеки України, ані правоохоронні органи не звертають належної уваги тематиці програм, яка носить далеко не проукраїнський характер. Замислитися над цим нас примусили події, які точилися навколо 63-ї сесії Першотравенської міської ради, і свідком яких нам довелося стати.

На початку сесії ніщо не віщувало незвичайного. Сесію, як і завжди відкрив гімн Першотравенська, але ще до оголошення черги денної, депутат-опозиціонер, бувший голова фракції Партії регіонів у міській раді Г.Капралов вніс пропозицію включити до черги денної звіт директора МЖКП за 2015 рік. На це міський голова зауважив, що неможливо звітувати за рік, який ще не закінчився. Але у відповідності до вимог закону, він виніс цю пропозицію на голосування. У результаті, пропозицію Г.Капралова підтримало лише 8 депутатів, що не дало можливості включити це питання до черги денної сесії. Яким же було здивування більшості депутатів і присутніх на сесії, коли не вистачило голосів, щоб затвердити чергу денну засідання, хоча, за словами міського голови, усі питання черги денної попередньо були розглянуті депутатами, і ні в кого не виникало ніяких питань. Прийняття рішень за винесеними на розгляд депутатів питаннями дозволило б нарешті почати оформляти документи на землю и вже викуплені недобудовані будинки на в`їзді в місто, обладнати єдиний у місті кабінет військової підготовки, придбати дефібліатор для реанімаційного відділення і вирішити ще цілу низку важливих питань. Але швидше за все для опозиціонерів принциповим стало питання про внесення доповнень до програми фінансової підтримки МЖКП, яке передбачає виділення 2 млн грн. на погашення частки боргу підприємства за електропостачання та воду, що дозволило б забезпечити безперервну поставку цих життєво необхідних ресурсів.

Якщо це питання проаналізувати глибше, то на сьогодні ми не єдині в Україні і в Дніпропетровській області, хто застосовує таку практику, перш за все, в інтересах населення. Наприклад, на одному з центральних сайтів нещодавно з`явилося повідомлення наступного змісту: «На сьогоднішній день від керівництва області були отримані гарантії в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України № 375. Згідно з постановою, Дніпропетровській області буде виділена вся квота грошових коштів на оплату за електроенергію — 129 млн. грн. У рахунок погашення боргу Аульського водоводу має бути перераховано 4 млн.600 тис грн, що становить 1,5% всього боргу водоканалу. Часткове погашення дозволить уникнути запланованого повного відключення третього підйому КП ДОР «Аульський водовід», але це зовсім не знімає відповідальності з керівництва КП ДОР «Аульський водовід» щодо оплати існуючої заборгованості і поточного споживання».

Беручи до уваги важливість винесених на розгляд депутатів питань, складається враження, що роботу сесії просто заблокували заради елементарного протистояння владі в рамках спланованої політичної передвиборчої акції. Інакше як можна пояснити провокаційні дії по відношенню до міського голови окремих представників громадськості, які відверто «відпрацювали» на створення замовного піар-репортажу. До слова буде зазначити, що міською владою вже направлена претензія на адресу «34 каналу», у зв’язку з розповсюдженням недостовірної інформації. Зокрема в репортажі новин зазначалося, що міський голова Першотравенська Віктор Рудих відмовився включити до черги денної питання, запропоноване депутатом Г.Капраловим, хоча насправді цю пропозицію не підтримали депутати. Вже котру сесію підрід оператор «34 каналу» відверто підтримує бувших регіоналів, а нині опозиціонерів, швидше за все чесно відпрацьовуючи гроші замовника. У зв’язку з цим дуже хотілося б запитати, а чи не з вини тих самих регіоналів телевізійники «34 каналу» вимушені були покинути Донеччину? Тож, на кого працюєте, добродії?..